This website requires JavaScript.
Інтернет-магазин Децибел
Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
Logo desktop

Компактні та ПОТУЖНІ корпусні сабвуфери GAS MAX B1-16, GAS MAX B1-18

Компактні та ПОТУЖНІ корпусні сабвуфери GAS MAX B1-16, GAS MAX B1-18



Важливість балансу в житті важко переоцінити як широкий спектр кольорів у картинах так і різноманітність відтінків в музиці баланс надає гармонії та краси коли ми прагнемо балансу то знаходимо впевненість спокій і можливість по справжньому насолоджуватись кожним моментом життя. Він важливий всюди а тим більше в світі автозвуку між потужністю та компактністю між гучністю і якістю між ціною - хоча ні тут чим менше тим краще. Сьогодні ми розглянемо пристрій який поєднує в собі всі ці аспекти, мова піде про сабвуфер що легко вбудується ваш автомобіль, але вразить потужним басом.

Пристібайте паски безпеки адже сьогодні на огляді пасивні корпусні сабвуфери


Мені треба місце в багажнику, в мене велика сім’я, як я повезу 5 мішків картоплі якщо в багажнику сабвуфер? Чи знаєте як нам прикро кожного разу чути таке, адже при підборі компонентів основною задачею є задоволений клієнт, а погодьтесь – важко залишитись задоволеним коли хотів щоб сабвуфер валив і не коштував всі грощі світу, а тобі підсовують активний саб 100 вт? Але сьогодні альтернатив шукати не доведеться! Всі залишуться задоволені – даємо слово!

Все чого забажаєте, розпаковка, комплектація, технічні характеристики а також заміри із графіками та цифрами щоб краще розуміти ситуацію!

GAS Max B1-16 ціна 6 490 ГРН, 164 бакси.

Починається все із картонної упавковки в якій на вас чекає наступна комплектація – сабвуфер інструкція, джампери про них ми ще детально поговоримо, пластикові ніжки для одного в з варіантів інсталяції, та фірмова наліпка!

Хочемо почати із найсмачнішого для цієї моделі сабвуфера, він дуже дуже компактний. Розміри коробу складають всього 420х280х148мм, цікаво чи це просто співпадіння чи Шведи надихались міжнародним стандартом розміру паперу А3? Хочете прикинути як сабвуфер буде виглядати в авто – берете лист паперу і мершій в багжник, думаю такий формат вже буде не звичний любителям низьких частот, адже за роки склався потужний стереотип – сабвуфер на фазіку, короб на пів багажника, але не в цьому випадку! Так вам не почулось тут короб із фазоінвертором який обережно розташувався на бічній грані корпусу!


Об’єм корпусу згідно інструкції 10.3 літри, а вага 9.1 КГ. Сам корпус виконаний із МДФ, в лаконічному чорному кольорі, з лівого краю передньої панелі знаходиться вишивка з назвою моделі, із розпізнавальних знаків також логотип GAS на пилозахисному ковпаку динаміка. Але така ситуація на початку здалась нам доволі дивною, адже ми вже звикли бачити яскраві акценти на більшості продуктів GAS, мабуть конкретно в даному випадку – не хотіли нашкодити дизайну!


За задумкою ви можете обрати декілька варіантів розташування, Перший - класичний, стоячи, під спинку заднього сидіння, навіть в такому варіанті саб вже нікому не заважає, але ще є варіант із встановленими ніжками! В такому випадку саб розміщуюється горизонтально динаміком до низу, не бійтесь йому нічого не нашкодить адже на стражі безпеки потужний металевий захист! І от в такому вигляді навіть можна і не зрозуміти що це саме сабвуфер, настільки він компактний!


Ми повинні вам де в чому зізнатись але спочатку питання, як часто ви читаєте інструкції до придбаних товарів? От і ми в цей раз вирішили знехтувати ціє інформацію, але все ж таки звернулись до неї пізніше і от чому. В комплектації як ми вже і сказали раніше присутні джампери (такі собі перемички для простоти комутації, адже саб 2х котушечний а термінали знаходяться ззовні). Не прочитавши інструкцію почали підєднувати цього малого, але шось йшло не так, було ну зовсім не зручно! Перемички разом із загільзованими дротами ні в я ку не лізли в термінал, закралась думка а чи не могли GAS десь помилитись, можливо це брак? І дійсно це був брак клепки в голові, адже розгорнувши інструкцію чорним по білому можна побачити схему для підключення, і придивившись уважніше – все стало на свої місця!


Який тут буде висновок – не нехтуйте інструкцією, зазирніть хоча б трохи


Але далі спеціально для вас ми зазирнули не тільки в інструкцію, а і в середину коробу! І скажу вам були приємно здивовані! Ще задовго до цього огляду, коли до нас вперше поступили динаміки серії MAX, до них було дуже багато уваги! По перше виглядали вони дуже прикольно і потужно, що аж навіть трохи не звично. Зачепили нас ці малята поєднанням дуже компактних розмірів із великою потужністю.

Ну от подивіться самі GAS MAX S1-6D1 Типорозмір 16,5 см зовсім малюк, але параметри - 400 Вт номінальної потужності, прошитий дифузор із непресованого паперу, лита алюмінієва корзинка, підпружинені термінали, 2 величезних для цього розміру феритових магніти по 30 унцій, які до того ж в гумовому захисті, невже саме він встановлений в цьому сабі, по вигляду ну дуже схожі? Ну майже він, дуже близько!


Ось же динамік який ми маємо всередині корпусу – дифузор із непресованого паперу і також прошитий, захисний ковпак із поліпропілену IMPP, штампована металева корзина, 2 потужних феритових магніти по 30 унцій. 50 міліметрова мідна звукова котушка на каркасі з алюмінію. Іншими словами майже точна копія, так тут штампована а не лита корзина, але основні риси потужного малюка збережені на 5+. Скажемо від себе для готового корпусного рішення, це дуже потужний та якісний варіант! Також порадувала якість збірки і сам корпус всередині! Динамік тут тримається надійно, адже він вкручений не просто в корпус а в металеві закладні! По периметру присутній герметик, а переріз підключених акустичних дротів взагалі не викликає жодних запитань, наша повага! По заявленим характеристиками ми маємо наступні параметри 400 Вт номіналки, робочий діапазон від 30 до 200 Гц, звукова котушка 50 мм а опір 2+2 Ом, що дозволить підключити цього малого як в 1 так і в 4 Ом.


Ви ж в курсі що для цього саба ще потрібен підсилювач? Тоді хапайте невеличку рекомендацію. Величезним плюсом є саме той факт що саб можна підключити в 1 Ом, бо підсилювачі які зможуть задовольнити його по потужності в 4 Ом, будуть не такі бюджетні. Тож – якщо ваш план вписатись в мінімальний бюджет але залишитись в рамках бренду, можна обрати GAS MAD A1-500.1D – він видає 500 Вт в 1 Ом чого буде трошки впритул, але все ще достатньо! Якщо ж хочете ще більш бюджетний варіант підсилювача зверніть увагу на UAudio Malva MVA-500.1. Але непогано було б мати невеличкий запас по потужності, щоб підсилювач відчував себе ще комфортніше – в такому випадку GAS MAD A2-600.1DFL або новинка UAudio Malva MVA-800.1 – стануть відмінним вибором і зможуть розкрити потенціал на повну котушку! Ну як ваші враження від цього сабвуферу? Від себе додамо що вже ставили такі на нашій студї і не один раз, для свого розміру малі грали дуже достойно, навіть в седанах!

Фух з меншим розібрались, а що ж там у старшого брата ?


GAS MAX B1-18 – коштує 7 590 або 193 бакси


Пакування ідентичне, комплектація – також без змін. Інструкція, джампери, ніжки. Корпус тепер збільшився в розмірах, але зовсім не критично - 480х330х168 – буквально по декілька сантиметрів на сторону, з компактністю тут повний порядок! Тож переживати за місце в багажнику не прийдеться. Корпус має обєм 17 літрів та вагу 11.3 КГ. В автомобілі він все ще виглядає дуже компактним і не займає все місце, що однозначно стане великим плюсом для любителів потужного басу і вільного місця одночасно. На передній панелі за металевим захистом вже знаходиться більший та потужніший динамік, тепер він має розмір у 8 дюймів, і звісно його ми також дістали із коробу бо було ну дуже цікаво! Що маємо?


Дифузор із непресованого паперу і прошитий до підвісу, захисний ковпак із поліпропілену IMPP. На звороті штампована металева корзина, 2 ще потужніших феритових магніти по 56 унцій. Мідна звукова котушка на каркасі з алюмінію також збільшилась і тепер має розмір 63,5 мм! Звісно більший розмір в нашому випадку означає більшу потужність і тому 500 Вт номіналки, в діапазон від 25 до 200 Гц опір котух без змін 2+2 Ом


Що по підсилювачам, звісно обирати тільки вам але непоганими варіантами стануть GAS MAD A2-600.1DFL на 600 Вт в 1 Ом, або ще більш потужні UAudio Malva MVA-800.1 чи GAS MAX A2-800.1D


Тепер потужний сабвуфер можна отримати доволі компактно і це не може не радувати! Взагалі останні роки тенденції зменшення розмірів набирають обертів і з часом подібних рішень ставатиме тільки більше, але навіщо чекати ? Коли вже можна порадувати себе потужним та компактним сабом. GAS MAX B1 стануть чудовим доповненням акустичної системи в вашому автомобілі, вони зможуть задовольнити любителів зробити гучніше і при цьому не займуть багато місця – ідеальне поєднання

29.05.2024

Новинки

prev-angle-swiper
next-angle-swiper