Вітаємо в Децибел любителі автозвуку. Всі ми любимо якість, але що ж воно таке? На нашу думку якість — це те, що відчувається у кожній деталі. Це впевненість у тому, що кожен елемент створений із розумінням вашого комфорту й потреб. Вона починається з правильного підходу до розробки, продовжується в точності виконання та завершується моментом, коли ви вперше відчуваєте результат.
У світі автозвуку якість — це не просто гарне звучання. Це баланс між технічними характеристиками, довговічністю, дизайном і практичністю. Саме ці принципи лежать в основі шведської акустики DLS, зокрема її популярної моделі RC 6.2Q.
Сьогодні в нас на огляді акустика, яка не потребує зайвих слів. Це продукт шведської якості, який поєднує в собі сучасні технології, стильний дизайн і чудове звучання.
Ми розглянемо всі ключові переваги цього комплекту, детально поговоримо про його технічні характеристики та з'ясуємо, чому цей комплект вважається чудовим варіантом в своєму ціновому діапазоні Поїхали!
І поки ми не перейшли до головного – підпишись, та постав вподобайку, це допомже і іншим любителям автозвуку дізнатись про це відео!
Давайте зазирнемо в середину 2000 років, вже тоді до покупки була доступна серія акустики DLS reference, вона налічувала багато цікавих моделей одною з яких була DLS Reference R6A Limited Edition до комплекту яких входив мідбас із дифузором з пресованого паперу, великим феритовим магнітом та класичним підвісом, а також в комплекті був твіттер DLS ultimate Ur1 на 26 мм із шовковим куполом та неодимовивм магнітом.
Це було дуже вдале та популярне поєднананя 2х компонентів, акустика швидко завоювала популярність серед ентузіастів автозвуку через свої характеристики та інженерні рішення що в результаті радували любителів якісного звучання. І саме ця акустика фактично являється батьком нашого сьогоднішнього комплекту
Починається знаймоство з акустикою звісно із її упаковки. Велика чорна лаконічна упаковка, тут все дійсно по Шведськи – без зайвих деталей. Всередині все ще простіше маємо 4 окремі картонні пакування, в кожному свій елемент акустики тут точно не заплутаєтесь. В комплектації маємо шовковий купольний твіттер із додатковими чашками та монтажними планками, в наступній коробці пара довлі масивних кросоверів з якими ми ще розберемось, а також 2 найбільші та найважливіші коробки із мідбасами. Всередині знаходяться захисні сітки і самі мідбаси, з яких ми і почнемо.
Мідбас
Мідбас — це серце компонентної акустики, яке відповідає за передачу глибоких і насичених низьких частот, створюючи основу для всієї музичної сцени. У комплекті DLS RC 6.2Q цей елемент виконаний із особливою увагою.
Наш 16 см динамік доволі нетиповий представник свого класу, який виділяється завдяки вдало реалізованим інженерним рішенням які нерідко можна зустріти в акустиці
Здавалось би доволі простий та аскетичний вигляд ховає дещо цікаве, і говорю я про Дифузор
А що ж тут цікавого? Дифузор виготовлений із чорного анодованого алюмінію, який відомий своєю жорсткістю й легкістю. Завдяки цьому мідбас може ефективно передавати низькі й середні частоти без зайвих спотворень. В той час як чорне анодоване покриття не лише додає естетики, а й захищає його від корозії та механічних пошкоджень
Таки дифузор має ряд певних переваг серед яких
Наступним не менш важливим є підвіс, і він тут також не звичайний, а хвильовий. Різниця між хвильовим підвісом і не хвильовим в динаміках стосується форми та функціональності, він утримує і направляє рух дифузора динаміка
Це може збити з пантелику адже часто такі підвіси використовують в гучній акустиці, і цьому є певні пояснення
Хвильовий підвіс дозволяє уникнути додаткових спотворень, оскільки ділянки підвісу працюють одночасно та синхронно, що мінімізує втрати звуку при великих амплітудах
Не хвильовий підвіс не має такої ж рівномірної підтримки по всій траєкторії, що може призвести до змін у характеристиках звуку або додаткових резонансів
Враховучи вже відомі нам змінні у вигляді дифузору і підвісу можна зрозуміти що динамік має хорошу заявку на дійсно непогану потужність, адже саме для її контролю були використані такі інженерні рішення, і це підтверджує ще декілька деталей зокрема
Що ж виділяє цей мідбас поміж інших?
Резонансна частота 51,8 що одразу дає надію на хорошу мідбасову частину, а добротність 0,52 він ідеально підійде для використання у дверних картах авто з гарною обробкою або невеликих об'ємах. Звучання буде збалансованим із приємною атакою на нижніх частотах та точною серединою. Маса рухомої системи 18.35 грам, а чутливість навіть трошки вища за заявку 86.42 дБ
На графіку можна бачити хороший підйом від 50 Гц до 80 Гц, що свідчить про наявність добре вираженого мідбасу. Піки в області 80–100 Гц вказують на хорошу атаку низьких, що додає "м'ясистість" звучанню, від 160 до 3000 Гц графік рівномірний це дасть деталізацію середнього діапазону, викид в районі від 4 до 8 декому може здатися неприємним, особливо якщо ви не фанат СПЛю, скоріше за все розробники були тіє ж думки, кросовер усуває цей нюанс.