У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк.
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа та обов'язково гарантійного талона.
Гарантійне обслуговування товарів здійснюється тільки сервісним центром виробника, а не магазином.
Умови та порядок гарантійного обслуговування товарів:
1. Якщо Ви придбали товар на нашому сайті, то Вам необхідно зателефонувати нашому менеджеру та він повідомить реквізити для відправки Новою поштою. Зателефонувати можна на будь-який номер указаний на нашому сайті. Після того як ми отримаємо товар та оглянемо його, наш працівник в той же день зв’яжеться з Вами для уточнення деталей. Та відразу передасть його в спеціалізований сервісний центр виробника. Важливо відправити товар з гарантійним талоном, товар без гарантійного талону у сервісний центр не приймається.
2. Якщо Ви придбали товар в одному з наших стаціонарних магазинів. Вам необхідно прийти в той магазин де було придбано товар, обов’язково взяти з собою чек та гарантійний талон. Продавець-консультант заповнить акт прийому-передачі товару у сервісний центр та видасть копію цього акту. Після того як товар повернеться з сервісного центру, забрати товар можно тільки з актом який видасть продавець-консультант.
ВАЖЛИВО: у сервісний центр не приймається товар який самостійно розбирався, на якому є сліди механічного впливу, на якому відсутні або пошкоджені заводські пломби та ярлики.
ВИСНОВКИ ЩОДО СПРИЧИНЕННЯ ПОЛОМКИ ТОВАРУ ТА ЕКСПЕРТНИЙ АКТ ВИДАЄ ТІЛЬКИ СПЕЦІАЛІЗОВАННИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ВИРОБНИКА, ПРОДАВЦІ-КОНСУЛЬТАНТИ МАГАЗИНУ, ТАКУ ІНФОРМАЦІЮ САМОСТІЙНО НАДАТИ НЕ МОЖУТЬ.
Також Ви можете повернути або обміняти товар неналежної якості, після отримання експертного висновку зі спеціалізованого сервісного центру, при умові що після покупки товару не пройшло 14 днів.