This website requires JavaScript.
Інтернет-магазин Децибел
Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
Logo desktop

Сабвуфер під сидіння DLS ACW68 або ACW10 - компактний динамік в корпусі за доступну ціну

Сабвуфер під сидіння DLS ACW68 або ACW10 - компактний динамік в корпусі за доступну ціну


Всім привіт з вами Децибел, сьогодні поговоримо на одну дуже цікаву сабвуферну тему.

Дуже хочу сабвуфер, але місця в багажнику немає, може поставити якісь овали? Якщо б за кожен раз коли ми це чуємо нам платили по 1 грн, то в нас би вже було цілих ….. якщо коротко – ну дуже часто серед запитів на сабвуфер однією з причин відмови від нього є місце в автомобілі.

Тому і виробники не пасуть задніх і намагаються догодити своїм клієнтам! Ну треба шоб все влізло в ваше авто – звідси маємо SLIM сабвуферні динаміки – до речі у нас такі є. Різноманіття акустики зі зменшеною посадочною глибиною, а також звичайно компактні підсидільні сабвуфери! Так так, мова піде саме про них!

Для цього огляду ми обрали 2 модельки сабів із нашого асортименту

Обидва Шведи від DLS

1.    DLS ACW68 – ну дуже компактний малий, буквально найменший що ми змогли знайти у себе, тож в данному випадку відмазка немає місця – точно не проканає

2.    DLS ACW10 – дуже популярна модель, вставновили вже не один такий в авто і точно маємо що сказати

Розглянемо конструкцію, комплектацію а також заміряємо АЧХ та максимальну гучність в автомобілі, щоб у вас було розуміння  що від них очікувати, тож якщо вас ціквалять цифри – ви їх обовязково отримаєте!

 

Вриваємось в світ компактних сабвуферів із модельки DLS ACW68

Ціна за малюка складає – 8090 ГРН або ж 228 Американських гривень - дуже приваблива ціна в порівнянні з сабвуферами такого класу від інших не менш іменитих брендів.

З ціною зрозуміло, але що на вас очікує в коробці? Приходить саб у компактному картонному пакуванні всередині якого ви зможете знайти – сам сабвуфер, інструкцію по експлуатації, монтажні аксесуари та невеличку колодку для під’єднання по вискому рівню. Це великий плюс, адже не у всіх головних пристроях є низькорівневі виходи RCA, а по високому рівню ви зможете підключити саб до будь-якої штатної акустичної системи, також це дозволить заощадити трохи коштів та не купувати високорівневий адаптер окремо.

Також плюсом стане пульт дистанційного керування, зручна функція яка дозволить не лазити до сабвуфера з будь –якої нагоди, можна додати або прибрати басу просто повернувши регулятор.

Я вже точно декілька разів за відео назвав сабвуфер малюком, чому так? Його розміри дорівнюють 290 х 210 мм – що навіть трохи менше міжнародного формату А4, хіба що трошки більший в товщину, а саме на 73 мм

Після розмірів виникає питання – а що ж за динамік можна було розмістити фактично на аркуші паперу ? І він тут дійсно незвичний як для саба, адже має прямокутну форму розміром 6х8 дюймів і одразу більше нагадує всім відомий овал, але навіть неозброєним оком через фірмовий металевий захист можна побачити доволі масивний гумовий підвіс із ребрами жорсткості в місцях скруглення, ану DLS признавайтесь що ви тут задумали?

Дифузор із поліпропілену, а сам динамік має штамповану металеву корзину, феритовий магніт та мідну звукову котушку у розмірі 25.5 мм

Запаковано все це в суцільний металевий корпус, який радує не тільки стриманим виглядом а і якістю збірки – в нас не виникло жодних питань! Відчувається солідно, приємно та доволі аскетично в цьому точно видно руку Шведів.

Вже стільки сказано про конструкцію, а де ж цифри та характеристики? Звичайно знаємо що Ви полюбляєте – всі параметри можна побачити ось тут(показати на бічну панель з таблицею). Заявлена номінальна потужність 120 Вт, діапазон відтворюваних частот 30-150 Гц, але тут ми на слово не повіримо, точно будемо перевіряти, але про це далі

Трохи про підсилювач та його функції, так як сабвуфер активний – це означає що вже маємо вбудований підсилювач. Панель управління розташувалась на бічній грані корпуса. Починається все з двох перемикачів, де перший це фаза – можна обрати 0 або 180, а другий функція автоувімкення – дужа крута штука щоб не підключати РЕМ, сабвуфер сам зрозуміє коли увімкнутись за наявності сигналу! По підключенню маємо колодку для високого рівня та низькорівневі входи – вони ж RCA, слідом в ряд розташувались регулятори, а саме LPF фільтр в діапазоні 50-150 Гц, Bass Optimize  з регулювання +-6 dB, та всім відомий GAIN. Також маємо 2 лампи індикації – Power та Protect, запобіжник та зручні термінал під гільзу для підключення дротів живлення.


Тепер перейдемо до цікавенького – заміри та цифри, ми точно не фанати прослуховувань акустики на відео і вважаємо такі дії абсурдними, адже не можна зрозуміти як грає динамік не послухавши його самостійно, а от графіки та цифри – зовсім інше діло!

Одразу хочемо відмітити що заміри ми робили в нашому тестовому авто з росташуванням саба на задньому сидінні. То в інших авто показники можуть відрізнятись.

 

А ось і цифри, ми проводили замір в діапазоні від 40 до 90 гц і як можна побачити по графіку АЧХ – вона в цього малюка доволі рівна у всьому діапазоні замірів, немає значних горбів або провалів, і все ж таки можна побачити невеличкий спад після 85 гц. Враховуючі ці данні можна сказати що цей малюк буде непоганою підтримкою для мідбаса, адже не багато мідбасів дістаються до 60 гц, а в нашому арсеналі ачх спокійно дістається до 40

 Що ж стосується заміру на гучності близькій до максимальної то ми отримали цифру у 111.8 децибел, доволі непоганий показник враховуючи дуже скромні розміри динаміка 


Переходимо до піддослідного номер 2, це моделька ACW10

Цінник на нього складає 8900 ГРН або 234 бакси. Для порівняння, схоже рішення від Alpine - PWE-S8 буде коштувати 10399 грн, але калібр динаміка там менший 8 дюймів. Або JBL BassPro SL2 14 299 грн. На фоні таких пропозицій, рішення від DLS виглядає доволі цікавим.

Це однозначно старший брат, він і більший і потужніший, але про все по порядку

Пакування ідентичне, лаконічна картонна коробка чорного кольору, всередині вже знайомий вам комплект – інструкція, монтажні аксесуари, колодка високого рівня та пульт дистанційного керування.

Що стосується розмірів саба – він все ще доволі компактний 345х245х68 мм, такий розмір дозволяє встановлювати його за призначенням – під сидіння, ми вже не одноразово це робили, проблем з установкою точно не виникне, хіба що у вас дуже потужний гіперкар і сидіння просто прилипло до підлоги, але в цьому випадку краще проконсультуватись – ми точно зможемо вам допомогти та підберемо альтернативу для будь – якого рішення! Пишіть, не соромтесь. До речі, такі сабвуфери встановлюють не тільки під сидіння, також є випадки де він відмінно розташовується в багажному відділенні, всередині фальшполу або бокових нішах

Корпус тут також металевий, якісно зібраний має стриманий чорний колір. Більшу частину верхньої площини займає доволі великий для цих розмірів саба – 10 дюймовий динамік, він тут не сам, а під пильним металевим захистом із фірмовим малюнком DLS. Виглядає дуже приємно!

Не знаю як ви, але ми ну дуже сильно полюбляємо наші автозвукові залізяки! Особливо те саме відчуття коли накупив собі компонентів та й побільше, розклав все на столі біля автомобіля із вогником в очах, а може і не тільки, хочеш по швидше все встановити та запустити! Є в цьому якась хімія.

Що ж стосується самого динаміка він набув розміру 10 дюймів звичної нам круглої форми, з дифузором з поліпропілену та незвичним тисненням на ньому у вигляді випуклих кульок, а всередині гордо розташувався логотип DLS, гумовий підвіс, феритовий магніт та мідна звукова котушка залишились без змін.

По характеристикам, номінальна потужність більша від попередника на 80 Вт і тепер складає 200 Вт RMS, це й не дивно адже і динамік більший.

Підсилювач тут розмістився на нижній грані, і по налаштуванням та функціям нічим не відрізняється від попередньої моделі! Індикатори роботи та режиму захисту, перемикання фази та функція автовімкнення ну і вже звичні фільтр LPF, функція Bass Optimize та Gain.

З характеристиками, пакуванням та конструкцією думаю розібрались, тож тепер поглянемо на заміри та цифри 


Старша ж модель має інший графік і тут нам вдалось зафіксувати плавний підйом до 70 гц, після 80 гц можна побачити відчутний спад. Але автомобіль в нас доволі великий універсал, осмілюсь припустити що в більш маленькому хетчбеку буде практично рівно від 50 до 70, так як зіграє свою роль передатна функція більш маленького авто. Тому можна зробити висновки що цього красеня вже можна розглядати як повноцінну заміну повноразмірному сабвуферу, який впорається з діапазоном 40-70 гц, звісно якщо ви не SPLщік)

А ось так змінюється АЧХ при замірі з налаштуванням BASS optimize, можна побачити невеликий «горб» шириною 10-15 Гц в районі 70 Гц, з цього можна зробити висновок – якщо хочете додати по гучності саме в діапазоні 60-75 Гц – налаштуванням можна користуватися. Але нам подобається більше варіант без цього налаштування.

В замірі на максимальну гучність сабвуфер при частоті 70 ГЦ показав значення 116.9 Дб що більше попередника на цілих 5 Дб, але це й не дивно адже маємо більший 10 дюймовий динамік.

Враховуючи розташування під сидінням сабвуфер точно додасть позитивних вражень та стане хорошим доповненням до мідбасів


Підсумки

Підбиваючі підсумки хотілося б звернутись до цілі яку переслідував виробник – а саме створити компактні сабвуфери які можна без проблем встановити в будь – яке авто, цим обумовлені і розміри і функції данних сабів. Звичайно основною метою є додати низьких частот, зробити звук більш насиченим та глибоким – двома словами підвищити рівень задоволення від улюбленої музики.

На нашу думку Шведам це вдалося, вони створили якісний продукт який зможе радувати вас з першої хвилини використання.

Із величезних плюсів можна виділити розміри апаратів – вони скромні і точно не займуть багато місця

Мають усі необхідні інтерфейси для підключення – одже можна під’єднати в будь яке авто – хочеш по RCA, хочеш по високому рівню

Обидва мають пульти керування – а це дуже зручно

Також мають приємний прайс та не  коштують всі грощі світу!

 Ну і саме на наш погляд цінне - ці сабвуфери дають вам якість звуку рівня вище початкового, а також доволі непогану гучність, якщо говорити про ACW10. Відчутно краще ніж в будь яких «Bose» або «Bang&Olufsen» та їм подібні «модні» штатки.»

Особливо порадувала старша модель ACW10, грає м’яко, насичено та доволі потужно! На перший погляд і не скажеш що він на таке здатен!

18.01.2024

Новинки

prev-angle-swiper
next-angle-swiper