This website requires JavaScript.
Інтернет-магазин Децибел
Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
Logo desktop

Історія бренду JL Audio від 1975 до наших днів

Історія бренду JL Audio від 1975 до наших днів


Привіт всім любителям гучного та якісного з вами як завжди Децибел! Сьогодні почнемо із запитання – коли вам кажуть а от назви якийсь відомий бренд із світу автозвуку, що найперше приходить в голову ?


Напишіть свій варіант в коментарі. До чого це ми, зовсім нещодавно на ринку України з’явився новий бренд акустики, JL Audio, але чи знаєте ВИ що це компанія із 50 річною історією, яка фактично подарувала нам те що ми так сильно любимо, і це я зараз кажу про сабвуфери! Влаштовуйтесь по зручніше, адже нас чекає цікава подорож до зародження автозвуку разом із компанією JL та іх історією від 1975 року і до сьогодення!

JL Audio була заснована в США в 1975 році Джеймсом Бірчем (James Birch) та Люцио Проні (Lucio Proni). Назва компанії походить від їх ініціалів: "J" — Джеймс и "L" — Люцио. Це дуже Американська історія, яка почалась із великого захоплення своєю справою, і навіть не в гаражі, а на паркувальному майданчику. Джеймсу та Люціо завжди було цікаво експериментувати з аудіосистемами, і коли в Лу була перерва в навчанні Університету Флориди, вони вирішили купити деякі запчастини до акустики з каталогу який в нього був, і зібрали кілька домашніх колонок, вони багато експериментували в тому числі з кросоверами і так продовжувалось до перших продажів, адже в голову молодих ентузіастів прийшла ідея - давай відвеземо їх на місцевий блошиний ринок або обмінний магазин і подивимося, чи хтось їх купить і результат не заставив себе чекати! Тож фактично Джеймс та Лу почали з буквального створення домашніх колонок. І продажу їх на місцевій барахолці, але час йшов і коли вони побудували свій невеликий бізнес то почали привозити деякі автомобільні динаміки та інші речі для продажу, а також запчастини до динаміків, бо окрім виготовлення, вони ремонтували динаміки для людей. Закралась ідея чому б не відкрити роздрібний магазин, щоб робити всі ці хороші речі?

Вони обоє жили в Голлівуді, Флорида (Не плутайте з Лос-Анжелесом ). Отже, вони знайшли гарне місце на головній державній дорозі №7 у Голлівуді і так з’явився склад гучномовців під номером один. Там вони робили те, що колись на своєму маленькому блошиному ринку, але тепер на більш професійній основі. Привезли багато динаміків, багато деталей, ше більше займались ремонтом акустики для людей, та найголовніше продовжували експериментувати із сабвуферними динаміками, які на початку робились із великих 10-12 дюймовий гітарних динаміків, але домашньою і автомобільною акустикою все не завершилось, в окремій серї було навіть діджейське обладнання!

У 1987 культура автозвуку тільки зароджувалась і ентузіасти збирались на місцевих пляжах де вмикали музику(такі собі перші сходки) після чого натовп оплесками вирішував яке авто їм більше сподобалось – це наштовхнуло хлопців із JL створити свої демокари.

Але це не виглядало так помпезно, як Ви можете собі уявити, свої перші проєктні авто JL збирали під навісом просто на паркувальному майданчику. Навіть зараз це трохи не вкладається в голові, але це були пізні 80 роки, а вже тоді JL робили інстали із склотканини та дерева, не простої форми з великою кількістю сабвуферів та підсилювачів, а ось так виглядало авто самого Сміта, в якому знаходилось 8 сабвуферів серії W. JL дуже переживали, але хотіли поїхати на змагання з автозвуку, практично через всю Америку, але нагадаю що і інтернету тоді не було, більшість інформації добували з книжок та профільних журналів автозвуку, тож про конфігурації суперників було абсолютно нічого невідомо, це був великий крок в пустоту, але все склалось найкращим чином, на змаганнях в Феніксі вийшло виграти одразу 4 перших місця, що було найкращим результатом. На всіх авто стояли сабвуфери JL Audio, тож це почало привертати увагу інших ентузіастів і завдяки цьому JL змогли значно розширити ринок продажу своєї продукції, поступово додавались все нові дилери в той час, як хлопці працювали над сабвуферами. Але ідея творця пішла далеко вперед, продукція продавалась добре, але на той час величезною проблемою був брак знань, адже не всі були професіоналами в справах акустики, тому щоб це виправити JL довго та плідно працювали над інструкціями для своїх дилерів, що дозволило розробити окрему книжку із технічними характеристиками та рекомендаціями по акустичному оформленню сабів для найкращого результату.


Так можливо зараз це і не звучить так вражаюче, але представте ви побачили як в машині грає сабвуфер, вперше, знаходите купуєте собі такий – а от що з ним роботи – невідомо. Тому надання інструкцій було дуже крутим кроком як для маркетингу компанії так і освіти майбутніх любителів автозвуку Весь цей час велась плідна робота, надання знань це звісно круто, але представте собі готові рішення для вашого авто в ранніх 90х роках? Так вам не почулось, компанія JL продовжували експериментувати із скловолокном та деревом що вилилось в готові вироби і називались вони SmartBOX або ж StealthBox. Стоп, Стелс щось дуже знайоме слово, всі ми знаємо що стелси це чудовий, практичний та дуже лаконічний вигляд оформлення сабів в авто, саме такий прихований короб JL вперше представили на одній з виставок! Ним став короб для Mustang Foxbody, який встановлювався в нішу запасного колеса, замість нього. Це було готове рішення до якого входив короб зі портом, сабвуфер, підсилювач і все це під склом із плексигласу. Це був дуже важливий та проривний продукт для компанії. Також були і інші продукти як от, наприклад цей Smartbox – призначений для розміщення в траках тойота, він встановлювався за сидіннями не займав багато місця, але натомість додав сабвуфер і навіть не один!

Сабвуфери дуже добре продавались, особливо модель W1 яка вже на той час продавалась тисячами, і в компанії з'явився демокар для виставок в якому було розміщено 2 таких сабвуфери, в трошки незвичному корпусі – це був трансформер який перетворювався із закритого ящика на корпус із портом, таким чином JL хотіли показати універсальність своїх виробів, але незабаром з’явився ще один дуже цікавий продукт – це був сабвуфер серії W6. Його інновацією стала подвійна звукова котушка із опором 6 Ом, вони увійшли до спеціального інсталу на 3 сабвуфери та одразу завоювали популярність на ринку. Це була чудова якість та хороша потужність. 4 сабвуфери не влізуть, а 2 замало, тому 3 сабвуфери ідеально – як каже Менвіль Сміт, і тут не можу з ним не погодитись! Паралельно велись розробки і інших продуктів, таких як компонентна акустика, корпусні міні сабвуфери та багато іншої акустики, склади тріщали по швам, від замовлень не було відбою тому було прийнято рішення для розширення компанії, складських приміщень ставало все більше і більше.

Склади були настільки переповнені шо перед початком дня доводилось виносити товари з проходу на вулицю, це було божевілля. Компанія відчувала себе дуже впевнено, набирала ще більших обертів та продовжувала збільшувати об’єми виробництва та складських приміщень. Будували системи, вигравали на змаганнях – двома словами все було дуже добре і зупинятись JL точно не планували, але на плечах Лучіо Проні було занадто багато задач, він практично займався всіма процесами від ідей і до створення продукту. Як раз в цей час в Мірамарі, штат Флорида завершувалось будівництво великого комплексу в який і перебирається компанія. Це величезне приміщення на більш ніж 8000 квадратних метрів дозволяє компанії робити нові кроки в розробках, де Лучіо повністю присвятив свою діяльність створенню сабвуферів. В 1999 компанія робить ще більший крок в розробках і наймає 2 інженерів Брюса Макмілана та Дейва Кріка та відкривають ще один офіс в Феніксі штат Аризона, де починають розробку інноваційних підсилювачів і вже через декілька років з'являються Слеш Підсилювачі від JL. Виходять все нові і нові продукти це і сабвуфери W3, акустика JL Z evolution, домашня акустика, морська серія акустики для човнів

Пізніше до компанії приєднується Кемпбелл Келлі який займається розробкою продукту DSP це був пристрій CleenSweep Zero – який корегував частотну характеристику заводського сигналу А вже в 2004 році на світ з'являється нова серія сабвуферів TW що першочергово були призначені для встановелння в настінні панелі домашньої акустики, а також прихованої або дуже компактної інсталяції в авто, а на додачу виходять підсилювачі серії HD та ще пізніше з'являється топова модель сабвуфера W7

І навіть зараз команда JL продовжує розробки чудових та інноваційних продуктів у сфері звуку, ряд продукції дуже широкий тут ви зможете знайти все що вам необхідно, це і домашня і автомобільна та навіть морська акустика, різноманітні підсилювачі, сабвуфери та звісно готові рішення для інсталяції. Команда має власне виробництво в сполучених штатах Америки, інжиніринговий відділ який працює над вдосконаленням продуктів. Це величезна команда професіоналів своєї справи, політика компанії спрямована на інноваційний підхід із максимально надійними та якісними комплектуючими, вони мають велику кількість власних патентів та технологій які широко застосовуються в продуктах компанії.

Думаю з таким підходом ми зможемо побачити ще не один чудовий продукт що зможе порадувати любителів автозвуку та отримати максимальний результат та задоволення від прослуховування музики. Ми ж в свою чергу дуже раді бачити всі ці напрацювання у нас в магазині, тож не баріться завітайте та познайомтесь з JL на власні вуха! Сподіваюсь ви дізнались щось нове та цікаве!

23.09.2024

Новинки

prev-angle-swiper
next-angle-swiper