Привіт, любителі гучного та якісного! Сьогодні у нас на порядку денному дещо особливе. Якщо ви шукаєте спосіб зробити звучання автомобіля гучніше, але не хочете витрачати всі грощі світу, це відео для Вас. У цьому відео ми розберемося з гучними середньочастотними динаміками, які піднімуть ваші музичні враження на новий рівень.
Розповімо вам про всі ключові характеристики, особливості та переваги, обовязково зробимо заміри та подивимось на що вони здатні! Давайте разом поринемо у світ гучного автозвуку, адже в нас на огляді гучні середньочастотні динаміки Uaudio Trembita
В 2024 році бренд Uaudio поповнив свій асортимент гучними новинками в популярних розмірах 16 та 20 сантиметрів, ми вже робили короткий огляд на весь асортимент який ви можете зацінити ось тут(показати на верхній лівий кут), там можна знайти коротку інформацію про більшість моделей! Але Ви чітко дали зрозуміти на що звернути уваги першим ділом, а саме на гучні моделі Trembita TM 6 та Trembita TM 8
Почнемо з менших, моделька Uaudio Trembita TM6
Ціна за 16 сантиметрову версію складає 1490 ГРН або 37 баксів Динаміки отримали оновлену білу картонну упаковку із яскравим акцентом у вигляді кольору корзини динаміка, вже знаємо чого очікувати. На одній з бічних граней знаходяться технічні характеристики, на іншій схема динаміків із розмірами – зручно Всередині на вас чекають – інструкція з експлуатації, гарантійка ну і звісно динаміки в окремих картонних поставках, максимальний акцент на акустику і нічого зайвого. Що дійсно кидається в око при першому знайомстві це просто божественний колір металевої корзини, в минулому огляді ви вже допомогли нам його ідентифікувати, тож зупинимось на назві бірюзовий. Звісно ці динаміки привертають увагу не тільки кольором корзини, тут же знаходиться великий феритовий магніт що наштовхує нас на думку – ці динаміки точно повинні грати гучно! З ціє ж стороно маємо лопатки мама тато для підключення акустики, та не вшиті в центруючу шайбу підводящі дроти! Монтажна глибина акустики складає 69.5 мм, в більшості випадків проблем з установкою не виникне! На передній же частині красується дифузор із пресованого паперу та хвильовий підвіс із тканини – що є доволі розповсюдженою конструкцією для так званої естрадки.
Також я думаю ви вже помітили блискучу частинку в центрі що за своє формою нагадує кулю, що це таке? Це друзі фазовирівнююча куля або тіло Венте, суть цієї штуки насправді дуже проста! Багато динаміків мають конусоподібну форму дифузору, так є звичайно і вийнятки, динаміки з плоским дифузором, але більшість з них зроблено все-таки, конусом це надає йому жорсткості. Тож якщо дифузор у нас конусний, то виходить дві випромінюючі поверхні, які посилають звукові хвилі не тільки на слухача, а і одна на одну, і ми отримуємо не одну звукову хвилю, яка йде у напрямку до нас, а ще і хвилю відбиту від дальньої частини дифузора. Тобто вона виходить зі зміщенням у фазі! А тіло Венте в нашому випадку буде затіняти дальню частину дифузора і до нас доходять більш правильні і менш зміщені звуки.
Це критично коли довжина хвилі починає бути рівною з діаметром дифузора. Часто в авто динаміки розташовані під великим кутом до слухача, в такому випадку цей інструмент дуже непогано вирівнює наші АЧХ Фазовирівнюючою кулею можна вважати тільки ту яка прикріплена до керну і не ходить разом з дифузором. Та куля яка ходить разом з дифузором нічого не вирівнює вона також є тим же самим випромінювачем і не працює вже як фазовирівнююча куля, вона фактично є видозміненим ковпачком, таке використовують деякі виробники в якості маркетингу. В нашому випадку все справжнє закріплене вірно, блискуче і металеве, – не докопаєшся.
Питань нема і до збірки, акустика відчувається надійно, немає слідів клею, матеріали якісні
А що ж тут по характеристикам – 90 Вт номінальної потужності, що грають в діапазоні 90 – 13 000 Гц, звукова котушка 25.5 міліметрів. Але і на цьому не все! Ви ж знаєте нашу любов до замірів, тож і в даному випадку на слово віримо, але перевірити варто! Що ж ми наміряли Чутливість за заміром 91,42 сотих, що максимально близько до заявки, це вже хороший знак!
Резонансна частота 157,5 що далеко не новина для естрадних середин, а добротність 1,79 – далеко від Батервортівської, але ж ми тут розмовляємо за гучну акустику із ціною трохи більше 35 баксів, динамік точно не ящичний і зможе показати себе з найкращої сторони у великих дверках автомобіля. Маса рухомої системи 5.78 грам
По Ачх можна бачити наступні данні в районі низьких частот спад починається із 180 гц тому фільтр HPF на 150 стане оптимальним, маємо невеликий викид в районі 250 Гц але в цілому АЧХ доволі рівна аж до 4 кгц, від 4 до 6 кгц нас очікує суттєвий підйом що на практиці проявляється яскравим звучанням на верхній середині, і ви тільки подивіться як високо забираються ці малюки суттєвий спад починається лише після 10 тисяч, в парі із хорошим твіттером буде просто пісня.
Стосовно розташування вважаємо кут у 30 градусів оптимальним
Динаміки завдяки своїй чутливості грають гучно навіть від головного пристрою, але якщо хочете розкрити їх потенціал на повну радимо роздивитись підсилювач. Хорошим варіантом для них стане підсилювач АБ класу UAudio Malva MVA-120.4 зі своїми 120 Вт на канал в 4 Ом, і ще 2 канали залишиться на ваш розсуд чи то на твіттер, а можливо і на другу пару динаміків. Якщо хочете ще доступніше можна звернутись до UAudio Malva MVA-80.4 це звісно не максимум можливостей, але теж цілком достатньо
Із 16 сантиметровими розібрались, а що там у більшої моделі ?
20 сантиметрові динаміки ж коштують 1890 ГРН або 47 вічнозелених По пакуванню все те саме, але звісно більший калібр – більша коробка. Всередині на вас так само чекає інструкція, гарантій і динаміки. Щодо конструкції тут також без змін, велика штампована металева корзина, феритовий магніт та лопатки для під’єднання. Посадочна глибина також збільшилась як і сам динамік і тепер досягає 80 мм. На передній частині дифузор із пресованого паперу, підвіс із такнини а всередині фазовирівнююча куля
По характеристикам маємо більшу номінальну потужність яка тепер складає – 120 Вт номіналки, в діапазоні 75 гц – 10000 Гц та звукова котушка 25 мм
Що ж стосується замірів, одразу бачимо меншу резонансну частоту – 98,25 Гц, тут на руку грає більший калібр, чутливість 91.25 по добротності рекомендація та сама – велика дверка стане хорошим варіантом для встановлення данної акустики
По АЧХ ж бачимо що динаміки спокійно дістаються нижнього порогу заявки у 75 ГЦ, після цієї частоти маємо суттєвий спад, але куди ж ще нижче? По графіку маємо доволі рівну характеристику з невеликими огріхами, так характеристика далека від аудіофільської але в нашому випадку в пріорітеті гучність. Вже з 2,5 тисяч починається підйом, а спад аж після 9 що знову ж таки дасть нам насолодитись яскравим звучанням на середині і навіть під кутом в районі цих частот показники зберігаються. Без яскравих вражень точно не залишитесь
А що тут по підсилювачу? Так ця акустика також буде гучною і від головного пристрою, але якщо хочете більших результатів можна знову ж таки звернутись до UAudio Malva MVA-120.4, так ви можете сказати динаміки 130 Вт а на підсилювачі 120 чи буде достатньо? Повірте, буде! Номінальна потужність це та потужність яку динамік може витримати довготривало, але у випадку з цими динаміками завдячи чутливості вони можуть грати голосно та чисто і від менших потужностей.
Uaudio точно на правильному шляху, новинки вийшли гучними, зібрані якісно, грають яскраво і вже збирають хороші відгуки від користувачів – а що ще потрібно від динаміка ? За доволі скромний бюджет ця акустика дозволить любителям зробити музику в авто гучніше,з цими задачами Uaudio Trembita справляються на 5+ Завітайте в наші магазини Децибел в Запоріжжі, Дніпрі або Івано Франківську та зацініть звук цих динаміків на власні вуха.