Вітаємо любителів гучного та якісного! Сьогодні у нас на порядку денному щось дійсно особливе. Якщо ви цінуєте чисте, потужне звучання і хочете підняти акустику свого автомобіля на новий рівень, то ви потрапили за адресою.
Ми поговоримо про SQ динаміки GAS MAX K2-64 які вміють вражати. Швеція завжди славилася своїми якістю, інноваційним підходом і високими стандартами, і автозвук не став винятком. Сьогодні розберемося, для чого створені ці динаміки. Дізнаємось, які технології застосовуються для досягнення чистого і потужного звуку, і чому їх так полюбляють клієнти нашої студії! Покажемо вам всі ключові характеристики і особливості, поділимося порадами щодо вибору підсилювача та встановлення, а також проведемо заміри із графіками, щоб ви могли побачити їх в дії. Готові зануритися у світ чистого і потужного звуку?
Тоді залишайтеся з нами, підписуйтеся на канал і не пропустіть жодної важливої деталі. А тепер до справи!
Без перебільшення цей комплект компонентної акустики дуже популярний в нашому магазині, саме таким діями ви і спонукали нас до огляду, адже сама модель знаходиться на ринку України буквально лічені місяці, а вже завойовує своїх шанувальників.
Звісно почнемо із найцікавішого – ціна складає 8 290 ГРН або 203 долари США. Приходять динаміки в доволі яскравому та якісному картонному пакуванні. Збоку можна побачити головні коротенькі технічні характеристики, а позаду розмістилась інша додаткова інформація про комплектацію та розміри, тут фактично половина інструкції. Потрапляючи всередину можна бачити м’який захист всіх комплектуючих. Це приємно і за вашу акустику можна не перейматись. До комплекту ж входять – інструкція, захисні грилі у вигляді сот із гарним голографічним лого, мідбасові динаміки, твіттера, 4 кросовери – про які поговоримо трохи пізніше та скоби з гвинтами для монтажу.
Мідбасовий динамік точно вартий вашої уваги, адже GAS вклались у нього на повну! Він має литу алюмінієву корзину, феритовий магніт, зручні термінали для підключення де можна обрати чи то прижимну клему чи більш простий варіант мама тато. Трохи нижче на корзині розташувалась система вентиляції DVS яка покращує продуктивність. Ця технологія вентиляції допомагає керувати повітряним потоком всередині корпусу динаміка, що сприяє більш ефективному охолодженню і зниженню спотворень, що в свою чергу допомагає запобігти перегріву і збільшує довговічність динаміка. Система DVS має декілька значних плюсів, а саме
1 Зниження спотворень - керування повітряним потоком знижує механічні спотворення, що призводить до більш чистого і точного звуку. Вентиляція допомагає зменшити резонанси і стоячі хвилі всередині корпусу динаміка.
2. Збільшення потужності: завдяки покращеному охолодженню, динамік може працювати на більш високих рівнях потужності без ризику перегріву. Це дозволяє отримувати більш гучний і потужний звук.
3. Покращення басу: Вентиляція допомагає контролювати рух дифузора, що покращує відтворення низьких частот.
Всередині центруюча шайба із Номексу, до речі його ми стали все частіше зустрічати в потужних моделях акустики від Шведів, але чим же він такий особливий? Номекс це вогнетривкий мета-арамідний матеріал, розроблений в 1960-х американською фірмою Дюпон (DuPont). Вперше з'явився на ринку у 1967 році. Використовується при виготовленні елементів одягу пожежників, військових, гонщиків, у космічних технологіях, акустиці та місцях де необхідна стійкість до тепла та полум'я. Що цікаве кевлар також розроблений фірмою Дюпон.
Всередині можна побачити дюймову мідну звукову котушку! Посадочна глибина динаміка також не викликає питань – доволі скромні 65 мм! На передній частині цікавого не менше, тут дифузор із пресованого паперу який має водовідштовхувальне покриття, що дозволить не переживати через зовнішні погодні умови, та і підвіс не промах, він складається із матеріалу NBR (нитрил-бутадиеновий каучук) – це синтетичний каучук, який використовується у багатьох галузях завдяки своїм чудовим фізичним та хімічним властивостям. Він також відомий під іншими назвами, такими як бутадієн-нитрильний каучук або просто нитрильний каучук. Має високу стійкість до масел, палива, а також багатьох інших хімічних речовин, зберігає свої властивості в широкому діапазоні температур, зазвичай від -40°C до +100°C, має хорошу міцність на розрив, високу зносостійкість і стійкість до розтягування, що робить його корисним у багатьох механічних застосуваннях, де потрібна довговічність і надійність.
На передній частині не знайти логотипів, що доволі дивно, і це GAS компенсували 3D тисненням фірмової літери А із зіркою всередині – виглядає стримано, тому і гарно. А також додає жорсткості дифузору. По потужності маємо 130 Вт номіналки за інструкцією та 150 за наліпкою на динаміку. Можливо це натяк що мідбаси будуть продаватись окремо та вони 130Вт,а разом з твітером 150, але це не точно, заявлений діапазон відтворюваних частот 55-7000Hz, також ми зробили свої заміри але про них поговоримо після того як познайомимось з усім комплектом.
А далі в нас на черзі твіттер, тут все доволі просто та зрозуміло – це шовковий купольний твіттер з неодимовим магнітом, але він розташований у металевому корпусі та має впаяні підводящі дроти, як до речі дуже якісні та покриті шаром мякого силікону. Корпус тут зовсім нерозбірний, але при цьому доволі компактний, зовнішній діаметр 49 міліметрів, а посадочна глибина всього 19 мм, поки в нас не виникало жодних проблем при встановленні комплекту. По потужності маємо 65 Вт номіналки, в заявленому діапазоні 2000-23000 Гц.
Також в комплекті ви знайдете кросовери, і от в них тут є дещо цікаве. По перше кросоверів тут не 2 а цілих 4, вони доволі компактні але при цьому функціональні. Менший із назвою max wx 02-14 призначений для мідбаса – це фільтр LPF із частотою зрізу 4500 Гц та крутизною спаду 6 дб. Другий MAX TX02-14 для твіттера – це фільтр High Pass із частотою зрізу 4500 Гц але крутизною спаду у 12 дБ. Також на кросовері для твіттера спеціальною перемичкою можна зменшити гучність тут є два варіанти 0 або -2 дБ. З іншого ж боку кросовера є ще один перемикач який зміню фазу для твіттера. Що ще більш цікаво це те як під’єднуються ці кросовери – дріт входу розташований на меншому, мідбасовому кросовері, від якого ви вже підключаєте кросовер на Твіттер спеціальними дротами із вилочками що йдуть в комплекті.
В самій же інструкції є і інші варіант підключення, і пов'язаний він із підсилювачем - коли у вас на кожен з динаміків сигнал подається окремо і всі кросовери також підключені окремо. Тобто фактично їх можна використовувати не поєднуючи якщо в цьому є необхідність. Щось порізали на підсилювачі, або магнітолі, щось пустили через кросовер. А як вам таке рішення ? Це додає зручності в монтажі чи тільки плутає все підключення? Напишіть свою думку в коментарі! І от тепер коли ми вже знайомі з усіма складовими цього комплекту, пропонуємо подивитись на його заміри. Ми зробили декілька різних замірів, щоб проникнутись комплектом до найменших дрібниць. Так що ж ми маємо?
Чутливість за нашими замірами 89,26 сотих, по системі 1w на метр! Резонансна частота 69,93 це доволі низько є надія почути щось із верхнього басового діпазону, добротність 0,54 – навіть менше Батервортівської. Це дуже непогано, серед бюджеток не часто зустрінеш, можна ставити в двері але і можна подумати щось з чимось поменше якщо ви полюбляєте заморочитись з інсталом. Маса рухомої системи 11.56 грам
По Ачх можна бачити що в районі низьких частот суттєвий спад починається із 63 гц, і динамік дістається заявлених 55 Гц, але ми б не стали мучити його так сильно, тому фільтр HPF на 60-80 Гц стане оптимальним. В цілому характеристика рівна та без суттєвих огріхів у всьому діапазоні частот, по якому ми маємо заявку у 7000 Гц, ось приблизно з цієї частоти і починається суттєвий спад. Окремо хочемо звернути увагу на роботу кросовера, він має частоту зрізу у 4500 Гц першим порядком, що на графіку відображається як дуже плавний спад – це дозволяє динаміку грати весь заявлений діапазон. Твіттер без кросовера має цікаву характеристику, по графіку можна побачити як він грає сильно нижче заявки, а нагадаємо що вказаний діапазон від 2 до 23 тисяч, але робити це так низько немає потреби це частоти мідбасу. Якщо ж пройтись по заявці суттєвий спад починається від 3000 Гц і продовжується до 2000. Біля верхнього кордону АЧХ можна бачити як твіттер з легкістю дістається 20000 тисяч, з незначним спадом після 10 тисяч. Такі можливості дозволять відчути яскравість і деталізацію звуку на високому рівні.
Кросовер на твіттер має частоту зрізу 4500 другим порядком, таким чином можна бачити максимально плавний спад з обох боків графіку, такий фільтр навіть нівелював незначний викид в районі 4500 чим максимально згладив характеристику. Пікові значенні зафіксовані в доволі широкому діапазоні 6.3 -12 кГц, тому на ділі Вч і відчувається потужним Комплект сборі виглядає доволі збаланосовано, в око кидається лише спад в районі 5000 ГЦ, який знаходиться як раз на стику мідбаса та твіттера, при поканальному підключенні можна погратись із частотами зрізу щоб нівелювати цей спад. Мідбас відчуває себе впевнено вже від 63 ГЦ що забезпечує хорошу насиченість і чіткість звуку, а потужний твітер доповнює картину чіткими та детальними високими частотами Комплект завдяки своїй чутливості чудово грає навіть від головоного пристрою, але якшо хочете розкрити потенціал акустики на повну – варто роздивитись підсилювач.
Ми вже неодноразово використовували звязку GAS MAX K2-64 та DLS CCI 44 – це 4 х канальний підсилювач AB класу із потужністю 85 Вт на канал він дозволяє додати потужності із пріорітетом якості і підключити комплкет поканально для максимального контролю всіх складових. Так звісно номінальна потужність комплекту вища і можна сміливо обирати щось на 100-150 Вт – але в цьому разі будьте обережні із налаштуванням ВЧ.
Комплект компонентної акустики GAS MAX K2-64 вражає своєю якістю і продуманістю. Мідбаси забезпечують насичені низькі частоти, а твітери мають дуже детальні та витончені високі частоти які не втомлюють з часом. Завдяки якісним компонентам, сучасним технологіям та широким можливостям налаштування, цей комплект стане чудовим вибором для тих, хто цінує якісний звук. Про це свідчить і популярність комплекту серед наших покупкців, ми неодноразово встановлювали даний комплект акустики, це чудове поєднання якісного і в той же час доволі гучного звуку для вашого авто, а в доповненні із хорошим сабвуфером система вразить ще більше!