This website requires JavaScript.
Інтернет-магазин Децибел
Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
Logo desktop

DLS всього за 57 баксів? Огляд автомобільної акустики DLS Perfomance Advantage PA6.20 та PA6

DLS всього за 57 баксів? Огляд автомобільної акустики DLS Perfomance Advantage PA6.20 та PA6


Всім привіт з вами Децибел!


Ми нещодавно тестували компонентні системи серії Performance і вони нас приємно здивували, не очікували ми побачити системи такого рівня за такі доволі невеликі гроші. А якщо я вам скажу що DLS виробляє системи по ще доступнішим цінам? Чи буде там така якість? Давайте розбиратись.

Серія Perfomance Advantage вийшла відносно нещодавно і поки в ній всього дві моделі – компонентна PA6.20 та коаксіальна PA6. Компонентну можна придбати за 3350 грн що зараз дорівнює 88 американським доларам(з акцентом), коаксіали як ви вже здогадались з назви відео 57 доларів або 2190 грн.


PA6.20

Почнемо з компонентки PA6.20. Що стосується пакування – тут питань нема, якісна картонна упаковка, всередині нас також зустрічають два картонних сендвічі з усім необхідним, а саме до комплекту входять динаміки, захисні грилі, монтажні аксесуари ну звичайно самі динаміки. - Що стосується самої акустики конструкція мідбасу класична. Штампована стальна корзина має доволі товстий шар антирезонансного покриття, з призвуками проблем не виникне! Мотор середніх для цього цінового діапазону розмірів, котушка 1 дюйм або 25 мм. Акустика має Феритовий магніт, дифузор із поліпропілену та підвіс із спіненої гуми. Виготовлено доволі якісно, нарікань стосовно збірки в нас не виникло. Монтажна глибина 58 мм – стануть практично в будь яке авто.

Що стосується заявлених характеристик це 50 Вт номінальної та 100 Вт максимальної потужності, заявлений діапазон частот від 67 до 20 000 ГЦ

Перейдемо до електроакустичних параметрів. Резонансна частота 74 Гц – цілком нормальний показник для мідбаса, легко зістикується з сабвуфером. Повна добротність 1,59, звісно це не ознака хай-енд динаміка, АЛЕ нормальна ситуація з бюджетним динаміком – наслідки невеликих моторів та легкої рухомої системи, всього 13.8г. Можна з впевненістю сказати що тісні об’єми для нього протипоказані, а от об’єм двері в самий раз. Також наслідком цього є відчутний приріст віддачі в районі частоти резонанса,це  побачимо на АЧХ. Тому можна одразу сказати, тих хто любить «побільше баску» вони не розчарують. Чутливість 84 дБ по системі 1 Вт на 1 метр, але на слух так не скажеш, це із-за особливостей виміру в певному діапазоні частот. По факту від головного пристрою грають доволі гучно. Як щодо акустичних показників? Тут з цим повний порядок! Як ми і передбачали є відчутний підйом відносно загальної характеристики в діапазоні 60-125 Гц. Далі мідбас грає практично ідеально рівно до 6 кГц. Тут не докопатись. При відхиленні від осі на 30 градусів різниця несуттєва що доволі непогано, враховуючи їх розташування в авто. При 60 градусах вже відчутний спад з 2 кГц, тому невелике довертання не завадить, але можна і без нього.

В якості твітера в нас виступає 20 міліметровий шовковий купол. Звісно ж з фірмовим дизайном решітки! Кросовер фільтрує тільки високочастотник. Всередині знаходиться котушка та конденсатор - фільтр другого порядку. Мідбас працює напряму та кросовер підключається вже від мідбаса, до речі дуже зручна схема для швидкого монтажу.

 Стосовно амплітудної характеристики то з кросовером твітер має пологу лінію від 5 до 20 кГц, припускаємо що 5кГц і є частота зрізу, тому що без кросоверу це виглядає так (скрін). Судячи зі всього виробник вирішив віддати перевагу саме мідбасу в діапазоні нижче 5 кГц, ну а чому ні якщо він може? З відхиленням від осі твітер починає грати відчутно тихіше, тому орієнтація на слухача – те що їм треба!

В зборі комплект має очікуваний вигляд АЧХ, але є невелика хвиля в районі 5-8кГц, це наслідки розташування твітера в іншій площині відносно мідбасу, такі вже особливості нашого стенду (встав фото корзинки для твітерів в стенді). Погравшись з розташуванням твітеру цей нюанс легко прибирається. У всьому іншому - дуже рівненько! Звучання акустики має яскраво виражену басову складову, в середньо та високочастотному діапазоні нема нав’язливих «горбів» що робить звук приємним, ненав’язливим та не втомлює через пів години прослуховування. Стосовно жанрів – акустика універсальна , приємно здивує на електронних жанрах музики та не розчарує слухаючи інструментальну живу музику.


PA6

Що по коаксіалам? Тут все абосолютно так само як і в попередньому комплекті, пакування та комплекатція не зазнала змін. Що стосується самої акустики то  конструкція мідбасової частини ідентична компонентній, штампована стальна корзина з антирезонансним покриттям, феритовий магніт та поліпропіленовий дифузор. Заявлені характеристики також без змін 50 Вт номінальної та 100 Вт максимальної потужності. Різниця тут лише в додаванні твітеру.  Це видно не тільки візуально, але і по параметрам Тіля-Смолла які дуже близькі, за відмінністю більш легкої рухомої системи, це через відсутність ковпачка на дифузорі ковпачка. Також це підтверджує і АЧХ яка до 5 кГц практично ідентична (встав АЧХ мідбаса та коаксіала щоб було видно їх схожість). А от з твітером тут зовсім інша ситуація, тут вже стоїть 13 міліметровий майларовий твітер. На 10 кГц починається відчутний завал який точно не додасть яскравості та детальності звучання на верхах. Скоріше за все цю модель замислювали як підзвучку на тил до компонентки, для того щоб вона не утягувала сцену назад. В цілому характер звучання приємний, середина та басова частина порадують особливо.


Висновки

Комплект такої акустики відмінно підійде для заміни штатної. Компонентна має універсальний характер звучання та точно не розчарує при прослуховуванні сучасних ритмічних жанрів. А якщо ще додати сабік то взагалі буде пісня! Коаксіали ж як раз добре підійдуть для тилової підзвучки та доповнення загальної звукової картини, для тих хто ніяк не хоче відмовлятись від задніх динаміків або ДУЖЕ піклується про задніх пасажирів. Особливість такої зв’язки в тому що ці коаксіали не дуже сильно будуть впливати на звукову сцену спереду автомобіля, але при тому не дадуть засумувати заднім пасажирам. Кому підійде ця акустика ? Я би не розглядав її під підсилювач, просто нема в цьому сенсу коли можна трошки додати та взяти ті ж самі М6.2і з минулого огляду, там буде значно більший запас по перевантаженню. А от для лайтового апгрейду штатки – те що треба.


10.06.2023

Новинки

prev-angle-swiper
next-angle-swiper