This website requires JavaScript.
Інтернет-магазин Децибел
Безкоштовно зі всіх номерів по Україні
Logo desktop

DLS Reference RCS - технологічні SLIM сабвуфери!

DLS Reference RCS - технологічні SLIM сабвуфери!


Вітаємо всіх, хто цінує якісний звук у своєму автомобілі! Сьогодні ми поговоримо про сабвуфери, але не все так просто як здається на перший погляд. Взагалі сабів існує величезна кількість і всі вони дуже різні – великі, маленькі, потужні та гучні, якісні, від вибору просто голова йде колом. І здавалося б ну чого вже видумувати велосипед – все зрозуміло, вибрав динамік – поставив у корпус та й готово

Але дехто з цим точно не погодиться, люди шукають все нові і нові форми як можна покращити вже існуючі технології. Ось хоча б взяти до прикладу декілька окремих моделей сабвуферів які відрізнялись від інших, що одразу приходить в голову ? Нам наприклад Kicker solo Baric L7 – нестандартна форма дифузору просто викарбувала в пам’яті цю модель низькочастотного динаміка або JL Audio 13TW5V2 – вам там взагалі відомо слово посадочна глибина? (сказати із здивуванням)


От і з першого знайомства з голови не йдуть саби від DLS, думаю не секрет що компанія відома своїми інноваціями та безкомпромісним підходом до якості звуку, але що робить іх такими особливими? Технології? Матеріали? Якість збірки ? Пропонуємо розібратись у всіх цих питаннях разом і прямо зараз. Бо саме сьогодні в нас детальний огляд на сабвуфери які відрізняються від своїх братів по цеху, зустрічайте сабвуферні динаміки DLS Reference RCS 


Почнемо сьогодні з 10ки

Ціна скаладає 8900 ГРН або 220 баксів


Приходить саб у картонному пакуванні, тут все стримано, по Шведськи, на самій коробці ви знайдете назву моделі, а на бічній грані коротенькі технічні характеристики. Всередині ж сабвуфер захищено товстим шаром пінопласту – тож переживати за сам виріб не прийдеться, все надійно! Окрім саба на вас звісно чекає інструкція!

Дуже часто ми просто номінально говоримо про наявність існтрукції, але друзі не в цьому випадку! Інструкція до цих сабів це не просто перелічення технічних характеристик і застосованих матеріалів, це дещо більше!

От послухайте

Ваш сабвуфер має бути встановлено правильно, щоб він працював належним чином. Перш ніж почати, переконайтеся, що у вас є всі необхідні інструменти, і ви повністю впевнені в тому, як діяти далі. Якщо ви відчуваєте найменшу невпевненість - не соромтеся скористатися допомогою досвідченого монтажника.

Це вже навіть в інструкціях, пишуть, а ми вам про таке вже казали в нашому відео про помилки автозвуку, чи це ДЛС дивляться наші відоси?

Але і на цьому ще не все, якщо подивитись далі – тут присутня величезна кількість потрібної та цікавої інформації. І про конструкцію і про важливість розминки динаміка, рекомендації по встановленню, докладна інформація з комутації із величезною кількістю схем та варіацій


А що стосується рекомендацій по виготовленню короба для цих сабів, то окрім розмірів і формул вам навіть написали з яких матеріалів це краще робити і нагадали не забвувати як про кузов автомобіля, так і улюблені музичні жанри. З Упевненістю можна сказати що DLS піклуються навіть про найдрібніші деталі!

Після такої інструкції не гріх і з сабом розібратись, а повірте цікавих моментів тут вистачає!

По перше що одразу кидається в око це їх незвична конструкція, тут лита алюмінієва корзина яка приховує в собі все інші елементи, магнітна система, центруюча шайба все інтегровано в корзину. На заході така конструкція часто зводиться до назви ШЕЛЛОУ - прихована. І ви спитаєте а для чого таке робити? Ну по перше на дворі вже 2024 рік, виробники плідно борються за своїх клієнтів, а тендеції ринку поступово рухаються в сторону максимальної компактності і це важко не помітити. Ми вже і самі зтикнулись із трендом на максимально штатний вигляд, а далі все дуже просто – чим менший сабвуфер, тим більше варіацій інсталяції для нього існує.

До прикладу роздивимось варіант із закритим ящиком – для 10ки DLS рекомендують короб на 10-15 літрів, у порівнянні із ящиками на пів багажника – виглядає дуже привабливо. Сюди ж можна віднести і короби типу стелс, які шикарно інтегруються в інтер’єр автомобіля і при цьому ви отримуєте місце в багажному відділенні, і штатний дизайн залишається і в той же час додається добряче басу. Та і навіть якщо обирати стандартний короб то його розміри будуть більш ніж скромними, а хто від такого зможе відмовитись ? Особисто я точно ні. Додати басу і залишити купу вільного місця без шкоди для дизайну авто – це дуже вигідна пропозиція, а саме це і пропонують нам DLS. От і в нашого піддослідного монтажна глибина 97 мм


Всередині корзини знаходяться феритовий магніт на 65 унцій, над ним на пластиковій проставці розміщена центруюча шайба і помітьте вона тут кріпиться не до внутрішньої частини корзини, а має зменешений діаметр шо в теорії значно підвищує її пружність завдяки зменшеному діаметру, в свою чергу в парі з підвісом впливає на величезну кількість параметрів – такі як маса рухомої системи, та механічну добротність та ще багато інших

Тут же відкриваеється вид на мідну 4х шарову звукову котушку, вона має розмір у 2.5 дюйми що еквівалентно 63,5 міліметрам. На бічній грані корзини також розташувались підпружинені термінали із підводящими дротами, цікаво те що на мінусовій клемі дріт здвоєний. Підводящі надійно вшиті в центруючу шайбу, знову ж таки увага до деталей!

В інструкції також сказано декілька слів про відкриту конструкцію, нас застерігають до додаткової обережності при монтажі, важливо щоб нічого зайвого не потрапило всередину адже це може нашкодити вашому динаміку!

На передній же частині все не менш цікаво, дифузор тут виконаний із композитних матеріалів, і має незвичну форму конуса, він вигнутий у зворотню сторону що в парі із використаними матеріалами додає йому жорсткості. В Центрі ж все надійно прикрито ковпаком на якому красується фірмове лого DLS.

Ну як вам така конструкція? Від себе скажемо що подібні саби з’являються все частіше у багатох виробників, називаються вони по різному, технології використовуються також відмінні одна від одної, але ціль залишється незмінною – витиснути максимум із збереженням компактності.

Не менш цікавами від конструкції є і технічні характеристики саба, 600 Вт номінальної потужності, заявлений діапазон від 25 до 500 Гц. Опір котушок 2+2 і існують вони тільки в такій конфігурації!

Резонансна частотата 33 Гц, добротність 0.47 а вага рухомої системи 149,9 грамів

А як ви вважаєте 600 Вт для такого сабвуфера це багато чи мало? Чи можливо в самий раз? Ми не беремось оцінювати, скажемо тільки що для такої потужності вам зднадобиться добрячий підсилювач! Конкретно цей сабвуфер орієнтовано на якість із можливістю зробити гучніше, та і номіналки 600 Вт, великим плюсом також стануть котушки 2+2 що дозволить підключити сабвуфер в 1 Ом, якщо вам треба витиснути більше потужності з підсилювач Так от якщо вже все робити по фен шую – було б круто використати DLS Signature S1. Цей красень видє 1000 Вт в 1 Ом чого вистачить для наших цілей із хорошим запасом на поправку росту імпедансу і при цьому з криштальною чистотою та точністю! Та і окремо як підсилювач він шикарно виглядає та поєднує в собі якість і потужність! Якщо ж не хочете збірку на монобренді – обирайте щось на 400+ Вт , але не забуваємо що якщо треба то і 600 Вт довготривало він з легкістю витримує.

По корпусу DLS рекомендують компактний зактрий ящик на 10-15 літрів, або ж фазоінверторний варіант на 35 літрів

З 10 кою розібрались, але в лінійці RCS пристні ще 2 моделі, і цілі в них абсолютно різні! Зараз все пояснимо. 


12 дюймовий DLS Reference RCS12

Ціна – 12 250 ГРН або 300 вічнозелених


По коробці та її наповненню ви не знайдете жодних відмінностей! Всередині сабвуфер та все така ж детальна інструкція

Сам динамік звісно більший і тепер досягає розмірів у 12 дюймів. Із 10 їх поєднують абсолютно ті ж риси, лита та потужна металева корзина, підпруджинені термінали, центруюча шайба так само на додатковій пластиковій проставці, тут же і феритовий магніт на 65 унцій і 2.5 дюймова мідна звукова котушка.

На передній панелі композитний дифузор, підвіс та ковпак із логотипом

По номінальній потужності також маємо 600 Вт, діапазон 25-500 Гц та опір у котушок 2+2 Ом

Резонансна частота 29 Гц, добротність 0.418 і вага рухомої системи 178.5 грамів


А які ж тоді відмінності між 10 та 12шкою

  • 12-дюймовий сабвуфер має більший дифузор, що дозволяє переміщувати більше повітря, створюючи потужніші та глибші баси – простими словами це дозволить йому грати нижче, та глибше
  • 10-дюймові саби, як правило, відтворюють баси менш глибоко, але можуть бути більш точними у верхній частині низькочастотного діапазону.


Тому при виборі динаміка для майбутнього саба обов’язково зверніть увагу на власні вподобання до музичних жанрів, а також не забувайте що більшому динаміку буде потрібен і більший корпус.

Інструкція в нашому випадку рекомендує закритий ящик на 20-33 літри або фазоінверторний короб на 42 літри

По підсилювачам же можемо порадити все ідентичне до 10 дюймової моделі, адже в них однакова потужність – тому рекомендації також без змін.


А що ж робити коли навіть такі компактні слімові сабвуфери все одно здаються великими ? Хочеться щось надкомпактне ? Вибір є – це сабвуфер RCS8


Ціна малюка – 6190 ГРН або 152 бакси

Він все так само зберігає абсолютно всі властивості своїх старших братів але з рядом певних відмінностей. Лита корзина залишається без змін, монтажна глибина також скромна всього 71 мм, це навіть менше ніж деяких середньочастотних динаміків!


Мідна звукова котушка залишилась, але зменшилась до 2 дюймів, магніт тут звісно також менший – 40 унцій якісного фериту. Термінали компактні, зажимні під гільзу.

Попереду композитний сендвіч дифузор

А от що найцікавіше в цьому малому технічні характеристики – при своїх 8 дюймах номінальна потужність 250 Вт, а ми знаємо багато моделей більших по калібру сабів але рівних по потужності навіть DLS Perfomance MCW12 при 12 дюймах має ті самі 250 Вт, але його вам не вдасться встановити в надкомпактний майже непомітний корпус!

Частотний діапазон 30-500 Гц а опір котушок без змін 2+2 Ом

Резонансна частота 44 Гц, добротність 0.641 а вага рухомої системи 94.8 грам


Звісно такий малюк не зможе грати дуже глибоко і низько як наприклад більші брати, але йому це і не потрібно робити. Його основна задача витискати максимум якісної потужності зі збереженням ультра компактності і рекомендації по коробу лише підтверджують ці слова, адже DLS рекомендують закритий ящик на 8-13 літрів! Думаю у кожного в багажнику знайдеться місце на трохи більше ніж велику пляшку води! А може і не в багажнику – бо такого малюка можна прикольно оформити і залишити навіть під сидінням авто! Якщо місце критично, але якісного басу все таки хочеться – це ваше спасіння!

По підсилювачу також маємо де розгулятись, адже потужність тут не така велика, чудовим варіантом стане DLS Reference CCi500 що зможе з легкістю закрити всі потреби по потужності із запасом, він видає цілих 550 Вт в 1 Ом чого буде більше ніж достатньо!

Підбиваючи підсумки хочеться сказати що сабвуфери вийшли цікавими, потужними і водночас компактними, а якщо брати до уваги найменшу модель то навіть ультра компактними! Динаміки дуже якісні зібрані із топових матеріалів що дозволить їм служити довго та радувати свого власника!

Більші моделі дозволять насолоджуватись не тільки якісним, але і доволі потужним басом, тому обирати між якістю та потужністю не прийдеться! А малючок RCS8 зможе шикарно доповнити акустичну систему низькими частотами і при цьому взагалі не займе місця!


А який би сабвуфер обрали собі? 

01.07.2024

Новинки

prev-angle-swiper
next-angle-swiper